08.11.2009 13:21
Diskuse se bude zabývat obecnou podobností postupů používaných v oblasti komerční komunikace a politické komunikace. Pro marketing politických stran platí z hlediska technologie kampaní stejná pravidla jako pro marketing výrobků.
yužité technologie a procesy definují formu sdělení, obsah ustupuje do pozadí.
Diskusi moderuje Zdeněk Strnad (časopis Strategie).
Diskutující:
Michal Šiml – kreativní ředitel reklamní agentury EURO RSCG, člen skupiny Pode Bal
Martin Charvát – kreativní ředitel reklamní agentury Konektor
Michal Šiml – působí v reklamě od roku 1996. Pracoval na pozicích Art Director a Creative Director v agenturách 4D Creative Shop, Grey Praha, Wunderman, v současné době kreativní ředitel agentury Euro RSCG, na starosti má globální kreativu pro značky Finlandia a Jack Daniels. Dále pracuje lokálně pro O2, Vichy, Greenpeace a jiné. Získal řadu ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích: Moscow Festival, Eurobest, Effie a řada dalších. Je členem umělecké skupiny Pode Bal, věnuje se malbě, působil jako profesor vizuální komunikace na Iberoamerické universitě Mexiko.
Martin Charvát – pracuje v reklamě od roku 1994. Jako kreativní ředitel vedl kreativní týmy agentur Leo Burnett a Mark BBDO. Jeho kampaně byly mnohokrát oceněny na mezinárodních soutěžích The One Show, Clio, Epica, Golden Drum Portorož, na národních soutěžích Effie a Louskáček a na mnohých dalších. Je držitelem ceny Zlatý ohníček ADC České republiky za osobní přínos české reklamě. Je zakládajícím členem Klubu reklamních textařů/CCC České republiky, členem ADC České republiky a členem prestižního British D&AD. Nyní pracuje jako kreativní ředitel reklamní agentury Konektor.
Moderátor
Zdeněk Strnad - vedoucí marketingové rubriky časopisu Strategie v nakladatelství Mladá Fronta. Programový ředitel reklamního festivalu Duhová kulička, zabývajícího se zodpovědnou reklamou. Konzultant Ministerstva vnitra České republiky pro oblast komerční komunikace, autor televizních pořadů zaměřených na marketing. V současné době spolupracuje na programu festivalu PIAF – Prague International Advertising Festival.
Vstupné 60,-Kč. Kapacita CAFÉ DOX je omezená.
Rezervace míst: judita@doxprague.org
Centrum současného umění DOX, Poupětova 1, Praha 7 – Holešovice
TRAM: 5, 12, zastávka Ortenovo nám., metro: zastávka Nádraží Holešovice
Otevírací hodiny: Po 10–18h, Út zavřeno, St–Pá 11–19h, So–Ne 10–18h
www.doxprague.cz
Partnery centra DOX jsou Hlavní město Praha a TECHO, a.s.
Akce se uskutečňují za finanční podpory Ministerstva kultury
Autor: zne
Staňte se redaktory našich stránek a přidejte svůj tip
Svátek má Cecílie
Náhled tisku | Vytisknout | Nahoru
2008 – 2009 © Prague Tip | Prohlášení o přístupnosti | Webmaster: c10.cz