19.10.2009 18:07
Známá herečka Dana Morávková představila trendy pro nastávající podzim a zimu v podání francouzské značky Un 1 Deux 2 Trois 3, jejíž je tváří.
Komorní prezentace se uskutečnila v pražském butiku ve Vodičkově ulici. K vidění byly elegantní, klasické a současně mladistvě originální modely.
Celá kolekce se nese ve znamení dokonalého propojení městského „chic“ stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými, zúženými pasy, blyštivým zapínáním. To vše v oblíbené fuchsiové, purpurové nebo královské modré. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí. Aktivní ženy jistě potěší i nejrůznější doplňky v podobě obuvi, kabelek, bižuterie či pásků.
Imageovou kampaň francouzské značky 1.2.3. pro nastávající sezónu nafotila Dana Morávková se známou módní fotografkou Lucií Robinson. Herečku líčil Filip Novák, Resident Trainer značky MAC, o vlasový styling se postarala Jana Burdová, držitelka ocenění Kadeřník roku 2008 v soutěži Czech and Slovak Schwarzkopf Hairdressing Awards.
Kontakty
Oficiální stránka společnosti: www.1-2-3.fr
Obchody UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3):
Gallery Myšák, Vodičkova 31, Praha 1
Palladium, nám. Republiky 1, Praha 1
Zdroj: TZ Mediareport
Autor: zne
Staňte se redaktory našich stránek a přidejte svůj tip
Svátek má Klement
Náhled tisku | Vytisknout | Nahoru
2008 – 2009 © Prague Tip | Prohlášení o přístupnosti | Webmaster: c10.cz